Wednesday, May 21, 2008

my life

bgitulah kehidupanku...hanya kuda2 besi jd peneman..siang malam..siang dr jam 9 pagi lg ku dh naik kuda,smpaila ptg ari...mlm pun kekadang dok tunggang lg..sampaikn sekor pun dok tdo dlm umah..

ntah bilela agaknye aku nk beteman,asik tdo sesorang je..klu ade bantal peluk yg hangat mesti best..blm rezki nk dpt.Insyaallah x lama lg dptla kot,ekeke...dh dkt 2 bln aku solo sbb kasihnya laila aku dh blah,tinggalkn aku.mungkin aku ni lembap sgt kot?smpai skrg aku masih dok cari salah diri.ape yg x kene dgn hubungan kami selama ini...

sbnrnya aku ini bknla terlalu memilih dlm mencari pasangan, cinta petama tu mungkinla plih abis tp setelah berkali2 kecewa aku x nk pilih2 sgt.smpaikn mak jan pon aku kebas.brp anak pon x kisah. itu blm kira brp jauh lg klu skali aku nk jumpa dia...kene naik kapal mabur ooo..

tp apakn dayaku, ianya berakhir jua,slps 3 tahun...pedih amat..sasau aku 2 minggu.tp smpai bila aku nk mcmtu,akhirnya aku redha jela dgn ketentuan Ilahi..ada hikmah d sebalik kejadian. atas nasihat kwn2,sahabat,dn juga penasihat peribadi aku dh jd cool kembali..life must go on..

now is the time utk ku ceriakn diri kembali,..smpaila 1 hari....aku ada tegur 1 awek kt tmpt customer,orgnye comel,lembut sgt perwatakannya..ku usik dia,responnya agak baik.tp ntah mcmana silapnya aku x tegerak ati nk mintak number hpnye..setelah beberapa follow up kubuat kesokan harinya kudapati dia x dtg keje.sampai 5 ari x dtg...huh ganas sgt ke cara aku smpai awek tu trus takut nk dtg kje lg...apela nasib...jatuh cinta pandang pertama tu..tp hampess... ku rileks kn pikiran lg.sesekali dlm seminggu aku kuar g lepak ngan kekawan g karaoke..smpai jam 4 pagi bru balik..sonok.lps jgk tekanan..yela,aku cuma ilang kekasih,mmber aku lg berat..bini dia sudah ilang lari rumah. lagi parah. kebetulan plak 2 kitorang kene pd tarikh yg lbh kurang sama...at least aku ada kwn senasib...sian bro tu..



No comments: